UTR matchplay – og andre former for matchplay

I denne sæson vil vi i Tennis Club Odense have fokus på match play – både for de juniorer og seniorer som udelukkende spiller for sjov, og for dem som konkurrerer på landsplan.

Det første initiativ i den sammenhæng er, at klubben har besluttet at blive en del af UTR fællesskabet, hvor vi nu har vores egen digitale klub. Se mere her: https://app.universaltennis.com/clubs/689660

Det giver os mulighed for at kunne arrangere forskellige tennis arrangementer for jer, hvor der er UTR point på højkant.Det giver jer alle en bedre mulighed for at finde spillere / modstandere på eget niveau. Har man samme UTR rating, uanset alder & køn, kan man spille sammen.
UTR er nemlig en rating, hvor man kan sammenligne sig med andre tennisspillere via sin rating og herigennem komme til at spille singler og doubler på ens eget niveau. Det svarer til handicapsystemet i golf, hvor man løbende kan forbedre sit niveau.

Vi kommer til at udbyde forskellige aktiviteter via UTR systemet og for at melde sig til disse skal man som medlem have oprettet en gratis UTR profil. Dette gøres på UTR-hjemmesiden i højre hjørne.

Vi opfordrer stærkt jer alle til at få oprettet en profil.
Når man har oprettet en profil, må man meget gerne joine vores digitale klub, se link herover.
Vi kommer til at linke til UTR events’ne på vores hjemmeside, facebook, instagram når de er oprettet og klar til at man kan melde sig til.
Har du spørgsmål om UTR, så send en mail til danielmolgaard@universaltennis.com