Træningsstruktur i TCO

Af hensyn til vores medlemmer, inddeler vi spillere der ønsker træning i medlemsgrupper:

JUNIORER:

SENIORER:

• Nystartede seniorer – for nye medlemmer VoksenIntroduktion ’14 eller for medlemmer.
  • Alle studerende i Odense. Så om du går på University College Lillebælt, SDU eller noget helt tredje – klik her UNI-tennis-projekt.
  • Øvede seniorer– Dette er til dem der har lært den grundlæggende teknik og har en basis forståelse for tennisspillet.
  • 55 +: TCO har også noget ekstra at tilbyde den mere modne generation – +55 rekruttering har været i projekt, der har kørt i nogle sæsoner med massiv succes:  folder 2014

UDVALGT TRÆNING:

Træningens opbygning & temaer:

For at optimerer træningens kvalitet og skabe en “rød tråd” i træningen, vil alle trænere på alle træningshold følge fælles temaér.

Fysisk træning og TCO´s løbeklub.

I TCO er fysisk træning en stor del af den samlede træning. Alle medlemmer er velkomne til GRATIS at deltage.

Der er i indendørsperioden er der fast FYSISK TRÆNING for juniorer hver onsdag kl. 16.30-17.30 på bane 3 på Fåborgvej.

Desuden er der indlagt fysisk træning før og efter banetræningen, når du er på, det vi kalder “udvalgttræning”.

Elastik træningens program med fokus på overkroppen elastik tennis.

Her kan du få et overblik over trænerne i TCO: