TCO skaber talent- og elite miljøer i Dansk Tennis

I weekenden afholdt TCO en af Danmarks største turneringer for U12 piger og drenge. Over 50 deltagere fra hele landet samledes i TCO. De bedste elitespillere i U12 rækken Kat.1 dystede side om side med talenter i U12 kat 2. Herudover blev også U14 Kat. 2 turnering for drenge og DH senior afviklet på samme tid. Større klubber har styrken, kompetencer og frivillige til at skabe større miljøer hvor talent og elite går hånd i hånd med hinanden.

TCO CUP Talent og Elite

De sociale bånd blev styrket på tværs af klubber og unioner og på trods af regn og mange afbrydelser lykkedes det at afvikle alle kampe.

Tennis Club Odense råder over 10 uddannede DTF referees og vi tog vores del af ansvaret for at løfte Dansk tuneringstennis på et højere niveau. Alle spillerunder startede med en kort briefing om turneringsregler og lifeskills til gavn for hele tennismiljøet.

TCO CUP