TCO og Roland Garros

Tennis Club Odense fortsætter med at styrke det internationale samarbejde. De mange internationale tiltag, klubbens optagelse i den prestigefyldte Centenary Tennis Club samt vores sportslige engagement er blevet anerkendt og bemærket af en af de helt store. TCO’s bestyrelse har været inviteret til Roland Garros i Paris for at udveksle erfaringer omkring banepleje og vidensdeling om afvikling af større arrangementer i Paris og Odense.

DSC03806

Skal man spille på Roland Garros skal man være top 100 på ATP’s verdensrangliste.

Richard Gasquet er en af de få heldige tennistalenter der allerede som 9-årig blev optaget på det franske nationale tenniscenter ved Roland Garros.

Ugen er forløbet med mange relationer og betydningsfulde kontakter når TCO´s udendørsbaner skal plejes og store arrangementer løber af stablen.

DSC03779
En tur i stjernernes fodspor 🙂

Nadal RG