TCO lancerer en ny WebTV og Medie kanal

Tennis Club Odense har udviklet en ny WebTV kanal som kan ses på både mobil, tablet og PC, og kanalen vil blive en del af TCO´s youtube abonnement.

TCO´s WebTV kanal skal være et kraftcenter af undervisningsmateriale, nyheder og baggrund for den brede kreds af tennisinteresserede danskere, som gerne vil være godt opdateret, uanset hvor de lige befinder sig, og hvornår de lige har tid og lyst til at få det seneste nye inden for tennis, tennissporten, om Tennis Club Odense og anden relevant information.

Med den opgradering kan TCO nu tilbyde live streaming af tenniskampe, WebTV, egen produktion og videoanalyse af spillerne samt promotional video for de spillere, som gerne vil læse og træne tennis på college i USA.

Se TCO Web TV <<< Her>>>