TCO er vært for kvalifikationskampe til DM slutspillet for veteraner

Danske Tennisveteraner
Kære 35+ medlemmer,

vi har accepteret en høflig forespørgsel fra Danske Tennisveteraner om at afholde kvalifikationskampe i vores klub samt åbne en lille bod for at skabe de bedst mulige rammer for dagen.

Det sker søndag d. 29/8-2021 fra kl. 9.00

Vi synes det er en god mulighed for at vise klubben frem – og for at sikre en lille indtægt til klubben i form af baneleje og overskud fra bod. Vi håber at I alle bakker op, og at en gruppe frivillige vil hjælpe til med det praktiske op til arrangementet og på selve dagen.

Vi håber også at der blandt medlemmerne kan findes deltagere til DTV-touren, så vi kan heppe på vores lokale helte på dagen.

I kan læse mere om Danske Tennisveteraner på deres hjemmeside: www.dansketennisveteraner.dk

Hvis du allerede nu vil skrives på som “med-arrangør”, så skriv til veteraner@tennisclubodense.dk

Vi håber I alle fortsat holder fanen højt trods lock-down og restriktioner.

Tennishilsner og positive vibes