Smæk til TCO på KB

Da begge 1.hold var sat op mod KB var der lørdag lagt op til en hyggelig fællestur til det smukke anlæg på Peter Bangs Vej på Frederiksberg. Pigerne havde Sandie Sørensen, Rikke Q.Rasmussen og Tine Winkler på holdkortet. Det blev desværre til et nederlag på 4-0. Kun Tine Winkler var tæt på i sin single, der desværre blev tabt 7-6 6-7 10-7.

Drengene fik sejre i single ved Kristoffer Jørgensen og Henrik Kjærulff. Sune Jørgensen og Jeff Sørensen kunne intet stille op i deres singler, så stillingen var 2-2 inden doublerne. 1.HD med Kristoffer og Jeff var overmatchede, mens Sune og Henrik var tæt på. Det blev dog til et nederlag i matchtiebreak og dermed var 4-2 en realitet. Henrik fik bamsen for sine flotte singlesejr.

2.herrer spillede hjemme mod Horsens, som er én af favoritterne til en topplacering. TCO-holdet løb også ind i en lussing på 6-0 til det rutinerede jyske hold, der blandt andet talte OB-legenden Jens Kjærulff-Møller. På TCO-holdet spillede Johnny Klint, Lars Kristensen, David Gabra og Sebastian Bertram.

3.herrer spiller søndag hjemme mod Esbjerg.