Royale lykønskninger til Tennis Club Odense

Vi har den ære at viderebringe H.K.H Kronprinsen lykønskninger til Tennis Club Odense for vores optagelse i Centenary Tennis Clubs AGM.
1000 tak til alle sponsorer og de frivillige der har støttet klubben og som har bidraget til at fremme og udvikle den til det den er idag.
Første skridt i klubbens projektportefølje er at kickstarte projektet “TCO tennis- og kulturoplevelser” over hele verden.
Optagelsen af Tennis Club Odense i den eksklusive forening sætter Danmark og Odense by på det internationale landkort og giver byen og borgere stolthed.

Tennis Club Odense fremmer borgernes internationale udsyn. Vores aktiviteter og deltagelse i Int. netværk tiltrækker erhvervsturisme til Odense og bidrager til interkulturel udveksling, der understøtter den videre udvikling af byens internationale milljø.
Tennis Club Odense´s stærke brand kan ses i 211 lande med et enormt marketingspotentiale.
Har din virksomhed brug for større internationalisering og skal I øge salg af jeres produkter og tjenester både herhjemme og i udlandet, så kontakt Tennis Club Odense for at høre mere om hvordan vi kan hjælpe dig med det.
Kontakt os: E-mail