Frivillighed vokser i TCO – 1000 tak til alle

A PASSION FOR THE COURT ATTRACTS PASSIONATE PLAYERS

I Tennis Club Odense har vi nu mange frivillige, der brænder for at vedligeholde tennisbaner, så de fremstår i den absolut bedste stand. Både spillere og trænere i alle aldersgrupper hjælper banemanden Edo med at pleje og vedligeholde baner, hverdag. De mange positive tilbagemeldinger som vi har fået, fra spillere fra hele landet har bestyrket os i at de mange frivillige timer, teknik, viden og materialer, der bruges til at bringe banerne på Roland Garros niveau, har lønnet sig.

Vi har alle en stor passion for tennis og grusbaner, at det er en ren nydelse at spille på dem, når de er plejet og vedligeholdt, som dem på Roland Garros.

totu4l9jdcruopldmejm

I Tennis Club Odense går vi ikke på kompromi med kvalitet uanset om det handler om tennisundervisning, træning, teknik eller baner man spiller på.

Vi bruger ca. 3 timer om dagen per bane, svarende til 36 timer om dagen i vedligeholdelse, så fortsæt med at pleje banerne, så vi alle har den samme glæde af at spille på dem.

Istandsættelsesteam af frivillige i gang med klubhusets terrasse.