PADEL – verdens hurtigst voksende sportsgren

Åbnet i Ådalen – Padel i Odense

TCO har fået 3 nye padelbaner 🥳

Vi tilbyder 3 forskellige medlemsskaber (kontingenter) i et begrænset antal, så vent ikke for længe, hvis du vil nå at få fat i et:

▶️ 75 rene padelmedlemsskaber: giver adgang til booking med andre padelmedlemmer eller gæstespillere.

▶️ 75 kombinerede tennis/padelmedlemsskaber: giver adgang til booking af både tennis- og padelbaner med andre medlemmer og gæstespillere.

▶️ 50 familie-padel-medlemsskaber: giver hele husstanden inkl. hjemmeboende børn til og med 18 år adgang til booking af padelbanerne.

PRIS

🎾 Ren padel: 1800 kr.

🎾 Padel/tennis kombi: 2800 kr.

🎾 Padel-familie: 2800 kr.

TILMELDING

VI ER I DISSE DAGE IGANG MED AT OVERGÅ TIL NYT MEDLEMSSYSTEM: MEMBERLINK. HVIS DU VIL MELDE DIG IND I KLUBBEN, SÅ SKRIV TIL: kasserer@tennisclubodense.dk

Opret en profil i vores Klubmodul og vælg det ønskede medlemsskab (klik på Betal her) Du kan også oprette dig med din Facebook-profil.

Opret profil

Eksisterende medlemmer som ønsker at skifte kontingent fra tennis til kombineret tennis/padel bedes kontakte klubben på kasserer@tennisclubodense.dk

Banebooking

Lige om lidt går vi over til nyt medlems- og bookingsystem: Memberlink. I kan med fordel allerede nu hente app’en. Med den kommer I til at kunne booke baner – med andre medlemmer og med gæster, og I kan via app’en få adgang til anlægget, når dørene er låst.
MEN der går lige nogle dage inden vi har flyttet data fra Klubmodul til Memberlink.
BOOKING IDAG OG DE NÆSTE PAR DAGE SKER DERFOR VIA KLUBMODUL.
2) klik på banebooking/book ude/padel i Ådalen
3) Book enten med andet medlem eller med gæstespiller
Vi har sat gæstespil til 0 kr. i systemet, men beder jer indtil Memberlink er oppe at køre om at overføre booking fee for gæst(er) via Mobilepay: 298 777 (skriv padel booking)
Pris:
– 50 kr./gæst som ikke er medlem i TCO