Padel i TCO

Skynd dig at få fat i et padelmedlemsskab her

Velkommen til padel i Tennis Club Odense.

Vi er glade for nu også som padelklub at kunne tilbyde padel både til egne medlemmer og til gæster.

Padelsæsonen strækker sig over hele året. Som udgangspunkt er åbningstiden fra kl. 6–22.

Booking og priser

Spil som medlem med andre padelmedlemmer (gratis)

Spil som medlem med gæst(er) (40 kr./time for medlemmer, 50 kr./time for gæster – min. 4 bookingprofiler pr. banetime)

Spil som gæst (pris: 200 kr. pr. banetime)

Medlemsskaber

• Rent padelmedlemsskab: giver adgang til booking af padelbane med andre padelmedlemmer eller gæstespillere
  • Kombineret tennis- og padelmedlemsskab: giver adgang til booking af både tennis og padelbaner med andre padelmedlemmer eller gæstespillere
  • Familiemedlemsskab padel: giver adgang til booking af padelbanerne for hele husstanden + hjemmeboende børn til og med 18 år.

Som tennismedlem vil det også være muligt at spille padel som pay&play til en reduceret pris til 40 kr. pr. spiller pr. time. Som almindelig gæstespiller vil prisen være 50 kr. pr. time.

Vi udbyder i første omgang et begrænset antal medlemsskaber:
75 rene padelmedlemsskaber
75 kombinerede tennis- og padel-medlemsskaber
50 familiemedlemsskaber til padel. Det gør vi for at sikre at der er gode muligheder for at komme til at spille.

Det vil være muligt at købe medlemsskaber op til 3 år frem ved indmeldelse. Hvis du er interesseret i dette, så kontakt venligst klubbens kasserer.