Opdatering træning

Kære seniorer, juniorer og juniorforældre,

Enkelte medlemmer har spurgt til om vi har en ny udmelding vedr. kompensation for mistede træningstimer, nu hvor nedlukningen er forlænget.

Vi vil som tidligere kommunikeret gøre alt for at kompensere for, at medlemmerne ikke modtager træning som planlagt i indendørssæsonen. Men vi må også være ærlige og melde ud, at det ikke vil være muligt at overleve som klubber, hvis vi skal yde fuld økonomisk kompensation for medlemmernes tab. Derfor er planen fortsat at tilbyde ekstra træninger/aktiviteter udendørs, så vi indhenter baghånd, forhånd, serv, flugtning…

Vi håber på og krydser fingre for, at tennisbanerne er åbne til standerhejsning i maj måned, hvor vi vil glæde os til at se jer alle. Vi følger myndighedernes retningslinjer og anbefalinger og rådfører os løbende med DTF og DGI om, hvornår og under hvilke omstændigheder vi kan begynde at anvende klubbens anlæg igen.

VIGTIGT – tilbagemelding vedr. sommertræning!
Husk at melde tilbage om I vil fortsætte på sommertræning, så trænerteamet kan forberede en plan for udendørssæsonen. Når den er på plads, kan vi genoptage træningen, lige så snart det er muligt.I vil ikke blive opkrævet for sommertræning, der ikke afvikles. Vi går i disse dage ind i klubmodulet og framelder jer alle, så I ikke bliver opkrævet for maj måned og frem.

Når træningen igen kan igangsættes opretter vi nye hold, som I kan tilmelde jer.

Vi vil derimod appellere til alle om at indbetale det årlige kontingent i denne uge, så I fortsætter som medlemmer i klubberne. Ved at støtte klubberne er I med til at sikre, at der er et træningstilbud til jer, når Danmark åbner igen.

For juniorer – tilbagemelding til Anastasia Yakimova – så hurtigt som muligt: a_yakimova@hotmail.com.

For seniorer (med undtagelse af divisionsspillere) – tilbagemelding til Vivian – så hurtigt som muligt: mereomtennis@gmail.com

Mvh trænerteamet og bestyrelsen i TCO