Nyhedsbrev

Udsendt pr.mail til medlemmerne d.11.februar

Kære TCO-medlemmer
Hermed seneste information fra Tennis Club Odense:
Halbyggeriet i Marienlyst:
Rådgiverne har meddelt, at arbejdet med fundamentet og soklerne er tæt på færdiggjort, hvorefter der rejses spær mv. Det betyder også, at byggeriet er mindre sårbart over for frost og vejrliget generelt, hvilket er positivt for sluttidspunktet for byggeriet. Vi er på vores hjemmeside ved at implementere et fast link (erstatter det nuværende “Lej en indendørsbane”) hvor I fremadrettet kan følge med i processen samt se billeder fra byggeriet.
Ny sæson 2014/2015:
Vi forventer, at der i løbet af denne uge kommer afklaring på status for vores 4 nye bane (bane 9-12), som Vandcenter Syd har lovet står færdig senest til 1.maj. Vi arbejder for at fremskynde denne proces, således at de står klar til årets standerhejsning. Såfremt vejret fortsætter mildt vil vi arbejde hårdt for at få åbnet enkelte baner til 1.april, hvor den nye sæson træder i kraft.
Generalforsamling 2014:
Som tidligere udmeldt afholdes generalforsamlingen onsdag d.26.marts i OB Fodbolds lokaler. Indkaldelse sendes ud jf. klubbens vedtægter. Sæt allerede nu kryds i kalenderen.
Chris McDonald onsdag d.5.marts:
Hvis du var hjælper på Odense Stadion ved efterårets kampe har du mulighed for at komme med til foredraget med Chris McDonald på Magasinet d.5.marts kl.19-21.30 om sundhed og motivation. Tilmelding senest d.17.februar af hensyn til antallet af billetter.
Tilbud fra klubsponsor Ciao Ciao:
Her op til Valentins Dag får klubbens medlemmer her to gode tilbud fra Ciao Ciao italienske delikatesser på Hjallesevej:
Valentins Dag – kan ses i artikel på hjemmesiden.
Klubtilbud – kan ses i artikel på hjemmesiden.
Sæsonens sidste minitennis-stævne:
Søndag d.23.marts inviterer TCO til sæsonens sidste stævne med plads til alle niveauer og aldre. Tilmelding via hjemmesiden.