Ny hjemmeside

galleri_hjemmeside_ikonKære medlemmer

Vi har i dag lanceret ny hjemmeside med ændret design og funktioner som skulle gøre den mere bruger- og læsevenlig på forskellige former for enheder, bærbare, mobiltelefoner iPads osv.

Forhåbentlig bliver der taget godt imod den og vi håber den vil blive et godt informationsværktøj i klubben.

Det ser ud til, at der under konverteringen desværre er “smuttet” et par informationsmails de sidste par dage – primært om træningsplanen, hvilket vi beklager skulle have medført forvirring omkring træningstider mm. Alt skulle dog være normaliseret igen nu.

I de kommende dage vil der blive indbygget et punkt “Presse” som skal muliggøre at alle vore medlemmer kan komme med deres historier og billeder om aktiviteter i klubregi. Således kan vi løfte i flok og få en mere alsidig informationskilde om hvad der sker i klubben.

Alle opfordres ligeledes til at komme med konstruktiv kritik og gode ideer hilses altid velkommen. Skriv blot under “Kontakt” i øverste højre hjørne.

Mvh