Nu kan du tilmelde dig den næste turnering i den fynske SkumTennisTour

Velkommen til Fruens Bøge og TCO Minitennis Cup 2017,
Søndag d. 4. februar 2018 fra kl.10.00 i hallen på Sct. Knuds Gymnasium.
Turneringen er åben for alle spillere, uanset niveau og alder.Turneringsform:Der spilles med skumbold i alle rækker. U8 og U10 spiller til de inderste streger, de resterende rækker spiller på hele banen. Kampene afvikles på tid af varighed 12 minutter pr. kamp.

Rækker:

• U8, U10, U12, U14, U16 og U18 både pige- og drengerække (evt. A og B rækker).
• Senior/veteran herre- og damerække

Tilmelding:

Tilmelding og yderligere turneringsinfo ved henvendelse til Vivian Lindberg: mereomtennis@gmail.com så hurtigt som muligt og senest onsdag d.31. januar 2018.

Angiv: Navn, årgang, klub, tlf., e-mail samt ønsket række

Mødetid og betaling:
Alle deltagere skal møde til registrering i hallen på Sct. Knuds Gymnasium, Læssøegade 154, Odense M senest 30 min. før første kamp i rækken. Deltagergebyr på 75,-kr betales kontanteller med Mobilepay inden kampstart. Husk at angive navn på spiller ved overførsel.

Turneringsprogram:
Programmet sendes pr. mail senest lørdag d. 3. februar 2018. Vi glæder os til at se jer til en super hyggelig tennisdag.

Med sportslig hilsen

Fruens Bøge Tennisklub og Tennis Club Odense

Læs mere om den fynske skumtennistour her.