Kontingentopkrævning

KontingentopkrævningKære medlem af Tennis Club Odense,

Nu nærmer udendørssæsonen 2020 sig med hastige skridt, og dermed også den årlige kontingentopkrævning.

Hvis du ligesom os glæder dig til at komme tilbage til hverdagen – til at mødes på anlægget, til at få grus under skoene, at nyde den friske luft – til muntre, aktive timer i selskab med dine bedste tennis-kammerater, så sørg for at opdatere dine kortoplysninger på din profil i Klubmodulet, så dit kontingent for 2020 bliver indbetalt pr. 31/3.

Det er krisetid for os alle.
Corona-virussen hærger i hele verden, og vi ved endnu ikke hvornår vi igen kan færdes frit. Vi ved endnu ikke hvordan det kommer til at gå med vores jobs og virksomheder, vores lokale restauranter og butikker – eller vores lokale idrætsforeninger.

I bestyrelsen har vi udover den daglige administration og drift knoklet hele vinteren for at søge midler og sponsorater til udbygningen af klubhuset og opførelsen af nyt depot til gengæld for de gamle, faldefærdige skure som alt for længe har stukket i øjnene. Arbejdet er godt i gang med gode grupper af frivillige medlemmers ihærdige indsats. Vi forventer at være klar til sæsonåbningen. Vi er også med medlemmernes hjælp godt i gang med baneklargøringen, og vi arbejder på at omdanne kunststofbanen til rekreativt område med slagmur og minitennis-baner, som børn og voksne kan boltre sig på inden, under og efter træning.

Vi appellerer til, at du fortsat støtter klubben.

De faste udgifter til at drive vores tennisklub ændrer sig ikke, fordi vi har sundhedskrise!

Gruset koster det samme. Vi har fortsat udgifter til at vedligeholde banerne. Vi skal betale strøm og vand, abonnementer, revision osv. osv.

April måned med den årlige kontingentbetaling er der hvor klubben indkasserer den absolut største del af den likviditet vi skal leve af resten af året.

Vi glæder os meget til at vise jer de nye rammer.

Vi krydser fingre for at vi kan få lov til at starte i begyndelsen af maj.

Mon ikke, hvis vi alle vasker hænder og holder afstand?

PÅ GENSYN i Ådalen.