Klubinformation

Onsdag d.2.april (rundtsendt pr.mail)
Kære TCO-medlemmer
Hermed følger den seneste information fra Tennis Club Odense:
Tennis fra 1.april:
Vi er meget stolte af at kunne åbne 4 baner d.1.april på sæsonens første dag i den nye kontingentperiode. Vi forventer at åbne ydeligere 4 baner inden starten af næste uge – og alle baner bliver klar til standerhejsningen søndag d.13.april.
Banepleje for alle medlemmer:
Som altid er det vigtigt at gøre opmærksom på vigtigheden i at pleje banerne ordentligt. Her i starten vil banerne være bløde og ved spil laves huller/ujævnheder i banen. Tramp gerne disse huller til med grus under og efter spil, så betaler banerne tilbage om få uger ved at være i højeste standard. Banen skal fejes hele vejen rundt fra sidehegn til baghegn – det fordeler gruset jævnt.
Standerhejsning:
I inviteres alle til at deltage i klubbens traditionelle standerhejsning søndag d.13.april kl.11-14, hvor alle baner skal i spil og jubilæumssæsonen for alvor skydes i gang.
TCO´s trænerteam:
Vi kan i dag ligeledes præsentere et nyt ansigt i klubbens trænerteam. Karolina Jovanovic, 25 år fra Serbien har indgået kontrakt med klubben og vil fra 21.april fungere som klubtræner i tæt samarbejde med Sandie Sørensen og Henrik Kjærulff. Karolina har spillet professionel tennis, men en skade satte en stopper for den karriere. Tag godt imod Karolina – hun skal træne stort set alle medlemsgrupper i klubben i en eller anden form.
Træningsaktiviteter sommeren 2014:
Du finder planen for sommeren HER. Den vil være at finde på klubbens hjemmesiden inden udgangen af torsdag. Trænerteamet har forsøgt at indflette alle de mange tilbagemeldinger vedrørende de unge og voksnes ønsker til træning. Kig planen godt igennem og ved spørgsmål eller kommentarer kontakt Kristoffer Jørgensen på direktor@tennisclubodense.dk eller 23989121. Tilmelding til træning vil være muligt fra i morgen.