Invitation til Play & Stay begynderturnering

play_and_stay

TCO inviterer hermed alle juniorer i alle klubber til årets sidste FTU Play & Stay stævne, hvor alle kan være med.

Søndag den 4. september kl. 10

Deltagergebyr kr. 50,-.

– Tilmelding via mail eller sms til arrangørklub (navn, fødselsår, klub, ”boldniveau” rød/orange/grøn).
– Alle spillere møder på samme tid til ½ times fælles opvarmning.
– Arrangør ser spillere an under opvarmningen og laver mest mulige jævnbyrdige puljer med 3/4/5 spillere i hver – på tværs af køn og alder (jævnbyrdighed er succeskriteriet).

Play_and_Stay_and_tennis_2010s

– Der spilles korte kampe – enten på tid eller indtil den ene spiller har vundet f.eks. 3 partier.
– Kampenes længde kan tilpasses antallet af deltagere i hele stævnet og i den enkelte pulje og arrangørklubbens banekapacitet.
– Arrangørklubben sørger for lidt præmier.
– Stævnet varer typisk 2-3 timer efter den fælles ½ times opvarmning.

Tilmelding senest onsdag den 31. august til Kirsten Habicht khabicht2@gmail.com, mobil: 51305964

Image1