INVITATION til FM i Tennis udendørs 2015 for seniorer

ftu dtf_logo

INVITATION TIL

Fynsmesterskaberne i Tennis udendørs 2015 for seniorer

Turneringen omfatter følgende rækker i Damesingle, Herresingle, Damedouble, Herredouble & Mixdouble:

Mesterrækken: Er åben for spillere med licens til DTF’s computerrangliste. Rækken afvikles som en hovedturnering med maximalt 16 spillere i hver række. Dvs. licensspillere skal tilmelde sig denne række og eventuel ”overskydende” spillere overføres til A-rækken.

A-rækken: Er åben for spillere uden licens, samt de spillere med licens, der bliver frasorteret i Mester-rækken.

Motionsrækken: Er åben for spillere med begrænset eller ingen turneringserfaring.

Juniorspillere fra U. 14 kan tilmelde sig FM for seniorer – dog ikke motionsrækken.

Turneringsledelsen forbeholder sig ret til at slå rækker sammen, samt rykke indendørs ved dårligt vejr!

Der spilles efter DTF’s turneringsreglement. Kampe i single spilles bedst af 3 ”hele” sæt, mens et evt. 3. sæt i doublerækkerne spilles som match-tiebreak til 10. Motionsrækken spilles i puljer, hvor hver kamp er bedst af 1 sæt.

Spilledatoer:                Fredag 29. maj – Søndag 31. maj. (torsdag 28. maj er reservedag).

Fredag spilles fra kl.16, lørdag fra kl. 9 og søndag fra kl. 11.

Spillested:                  Næsby Tennisklub, Søren Eriksensvej 10, 5270 Odense N.

Indskud:                      Single: 200 kr., Double: 100 kr. pr. spiller.

Tilmelding/Betaling:     Senest 24. maj på: http://www.ftutennis.dk/cms/EventOverview.aspx.

Evt. specielle ønsker til spilletidspunkt kan angives ifm. tilmelding, men garanteres ikke efterkommet.

Programmet:               Findes på www.tennis.dk/turneringsprogram.aspx senest den 26. maj.

Morgenbord:                Ifm. finalerne søndag den 31. maj er FTU vært for et gratis morgenbord for alle spillere og tilskuer kl. 10-11. Tilmelding er IKKE nødvendig.

Fyns Tennis Union

– vi vil tennis på Fyn sammen

Vel mødt!

Carsten Tornbjerg                                     Marie Stendahl