International turnering i Tennis Club Odense

I de skønne omgivelser i Ådalen over for OB’s anlæg ligger Tennis Club Odense. Unge talenter mellem 14-18 år dyster i disse timer om den prestigefulde titel som ITF champion.
Der bliver spillet i alt ca. 180 tenniskampe, så vi kan love masser af underholdning og kampråb på banerne. Niveauet i år er meget højt og vi har besøgende fra verdens mest anerkendte eliteudviklingsakademier og tennisklubber.
Det er nævneværdigt at fortælle om spillere fra Mouratoglou tennis akademi. Mange tennisfans husker navnet Patrick Mouratoglou som for 2 år siden arbejdede med Serena Williams hvor hun vandt sin titel nr. 60 i Rom.

Derudover har vi besøgende fra alverdens andre tennisakademier kendt for at udklække morgendagens tennis verdensstjerner. Øvrige teams kommer fra Kina, Holland, Tyskland, Frankrig, Østrig samt ITF team-delegation af de bedste spillere fra Tyrkiet, Makedonien, Hviderusland, Cypren, Egypten, m.fl.

Vi kan love besøgende ren underholdning og masse af spænding på banerne frem til den 21.juni hvor finale runderne afvikles. Det er årets største mulighed for at se toptennis fra de kommende verdensstjerner – og der er i år igen gratis adgang for tilskuere.