International anerkendelse af Tennis Club Odense

Den prestigefyldte Tennis Organisation har på det senest afholdte møde i Barcelona accepteret optagelse af Tennis Club Odense i familien.

Endelig tilknytning og optagelsen vil foregå i det Olympiske Museum i Lausanne, Switzerland den 28. November 2015 på den ordinære generalforsamling.

Blandt klubberne i netværket som er anerkendt af ITF kan nævnes: Roehampton Club,
The Queen’s ClubInternational Tennis Hall of Fame, og mange andre kendte tennisklubber verden  over.

Odense By, Udvikling FYN, og ikke mindst Tennis Club Odense kan være meget stolte af den frivillige bedrift som har bragt klubben i det prestigefyldte netværk. Odense by er nu for alvor kommet på landkortet som Tennis by hvor gæster fra hele verden kan komme og opleve byen og spille tennis i en klub hvor træningsmuligheder, baner, tilbud og aktiviteter er af absolut bedste kvalitet, der kun kan forventes af verdens top klasse klubber.

For Tennis Club Odense´s medlemmer vil det betyde et kæmpe netværk hvor unge, gamle, motionister, juniorer og elitespillere kan besøge hinanden, dyste mod hinanden, rejse sammen og have fælles tennisoplevelser på tværs af landegrænser og kontinenter.

Erhvervsdrivende og sponsorer i Tennis Club Odense vil få mulighed for international eksponering, adgang til internationale netværk med spændende netværksmøder, gruppebesøg, mode events, deltagelse ved store internationale turneringer og meget meget mere.

Managamentteam