Information til juniorer og seniorer i træningsforløb

Kære alle juniorspillere og forældre

Vi håber, at I alle har det godt.
Som I ved er tennis træningen i FBT/TCO aflyst i de kommende uger. Det er en rigtig ærgerlig situation, som desværre ikke kan være anderledes i den situation Danmark befinder sig i lige nu.

I forbindelse med den aflyste juniortræning arbejder vi nu på, hvilke muligheder vi har for at kunne tilbyde nogle ekstra træningssamlinger på et senere tidspunkt. Vi vil gøre vores bedste for at finde en god løsning.

Vi vil dog gerne påpege, at det ikke må forståes som fuld erstatning for aflyst træning, men mere som en kompensation indenfor de muligheder klubberne har.

Vi vil gøre vores bedste for, at alle junior- og seniorspillere kommer så godt igang med tennis, når denne helt ekstraordinære situation med Corona virus er overstået.

De bedste hilsner
Juniorafdelingen