Glædelig jul og godt nytår

Kære medlemmer i Tennis Club Odense

Så blev julen overstået og forhåbentlig har alle haft nogle gode dage. Fra bestyrelsens side vil vi derfor gerne benytte året sidste dage til at ønske alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår med tusind tak for det forgangne år som har budt på udfordringer vi har stået sammen om at løse.

Samtidig vil vi gerne informere om en ny medlemsfordel på TCO’s hjemmeside. Man kan nu handle online i mange webshops som samtidig vil støtte klubben ved at sende et lille bidrag hver gang, derfor vil vi selvfølgelig gerne opfordre til at man benytter disse i videst muligt omfang da klubben jo langt hen ad vejen lever af mange bække små.

Vi har placeret et link under menupunktet SHOP øverst på hjemmesiden hvor det altid vil være at finde – husk at benytte denne indgang til shoppen når du handler for at sikre tilskuddet til klubben.

Vigtige praktiske informationer:

1. Træning starter igen mandag den 2. januar
  2. Husk at tilmelde jer til FM Veteran (29.dec) , FM Junior (4.jan) og FM Senior (13.jan).
  3. Marienlyst holder åbent mellem jul og nytår – se HER om der er ledige baner du kan booke.

MVH

Tennis Club Odense