Divisionskamp og efterfølgende grillhygge på lørdag

Nu er den længe ventede sommer endelig kommet – og det betyder grillpølser, kolde øl og sodavand. Det betyder heldigvis også, at vi igen er på TCO’s fantastiske udendørsanlæg og kan nyde gruset under fødderne.

I år kæmper kvindernes førstehold om at rykke op i Elitedivisionen, mens herrernes førstehold forsøger at genskabe TCO’s tidligere storhedstid. Begge holds målsætning for sæsonen er oprykning – og for, at de får medvind i deres kampe, har de brug for støtte fra hele klubben.  På LØRDAG D. 14. MAJ inviterer TCO alle klubmedlemmer med påhæng til god tennis og grillhygge på solterrassen. Herrerne spiller mod AGF kl. 14:00 – og herefter vil der blive tændt op i grillen.  Det eneste I skal sørge for er at medbringe er kød til grillen, koldt til ganen og godt sommerhumør.

>>> Læs evt. mere på facebook her <<<