Corona

CoronaDer er på nuværende tidspunkt ikke konstateret smitte i klubbens trænerteam, så træningen fortsætter indtil videre som normalt. Vi vil indtrængende bede alle medlemmer og trænere om at følge Sundhedsstyrelsens retningslinier ift. hygiejne og forholdregler. Herunder naturligvis at blive væk fra træningen, hvis man er sat i karantæne, for nylig har opholdt sig i områder der giver anledning til særlige forholdsregler eller på anden vis har mistanke om at være smittet. Vi har fra igår én træner i karantæne. Han har ikke undervist nogen hold siden han i fredags opholdt sig et sted hvor han kan have været udsat for smitte, men har mandag aften – inden han blev oplyst om, at han skulle i karantæne – selv deltaget i træning. Hvis nogen fra dette hold får symptomer bør de straks rette henvendelse til lægen.