Kære medlemmer,

så sker det endelig – padelbanerne er færdigopført og vi har modtaget ibrugtagningstilladelsen fra Odense Kommune, så nu kan der spilles BÅDE tennis og padel i Ådalen 🎾🎾🎾

BOOKING
Lige om lidt går vi over til nyt medlems- og bookingsystem: Memberlink. I kan med fordel allerede nu hente app’en – men I kan ikke bruge den, før vi får flyttet jeres profiler over fra Klubmodul. Med den kommer I til at kunne booke baner – med andre medlemmer og med gæster, og I kan via app’en få adgang til anlægget, når dørene er låst.

INDTIL vi har flyttet data fra Klubmodul til Memberlink, skal booking ske via klubmodul:

2) klik på banebooking/book ude/padel i Ådalen
3) Book enten med andet medlem eller med gæstespiller

Vi har sat gæstespil til 0 kr. i systemet, men beder jer indtil Memberlink er oppe at køre om at overføre booking fee for gæst(er) via:
Mobilepay: 298 777 (skriv padel booking)

Pris:
– 50 kr./gæst som ikke er medlem i TCO
– 40 kr./gæst som er medlem i TCO
Lørdag er der standerhejsning fra kl. 10 og Åbent Hus fra kl. 14. Her har vi booket banerne det meste af dagen til drop-in, så både eksisterende og nye medlemmer har mulighed for at prøve banerne.
Vi glæder os til at se jer alle til en konge-sæson på Odenses nye og smukkeste padeanlæg.

Padeludvalget og bestyrelsen i TCO