Rød-orange-grøn touren kommer til TCO på søndag d. 3/6

På søndag den 3. juni byder Tennis Club Odense i samarbejde med FTU (Fyns Tennis Union) velkommen til en Rød-Orange-Grøn turnering. Turneringen er målrettet børn og unge på Fyn – både dem som ikke har spillet så længe og dem der har spillet lidt længere tid. Vi spiller korte kampe på tid og efter niveau (rød, orange eller grøn bold) for at øve os i at bruge det vi har lært til træning.

Skynd dig at melde dig til ved at sende en mail til: khabicht2@gmail.com Oplys følgende:
Navn, alder, niveau (rød, orange el. grøn), klub, mailadresse og mobilnummer. Sidste frist for tilmelding er på onsdag den 30/5. Det koster kun 50 kr. at være med – betaling per Mobilepay på dagen. Vi glæder os til at se dig

Du kan læse mere på FTUs hjemmeside eller på Facebook. Sørg for at ‘like’ og dele med dine tenniskammerater, så vi kan få så mange deltagere som muligt.